Neden yazılır bir şiir
Neden okunur bunca yazı
Çünkü nasıl aşılabilir başkaca
İnsanın karmaşıklığı

Edip


Kafası daim dumanlı, her an hüzünlü, yaralı bir meczup, musiki tiryakisi Hora'nın mahzeni

15 Şubat 2012 Çarşamba

delilik dantelleri

küfleriyle demini alırken mahzenimin çayı
bana eşlik eden kısır döngüsü yazgımın
misafirini beklerken kararan çayımın bunalımı
çalınmayan kapımın thriller makamında gıcırdayışı
soğuğun keskin dişlerinin ısırığı
daktiloma yapışan parmaklarımın şaşkınlığı
anne yadigarı dantellerin kıvranması


çürüyen umudumdan kestiğim huzur parçalarının altında bozulmadan kalabilen 
bir yer bulma arayışı - nafile


beni bırakalım, olmaz ya sen çıkmaz çarşambaları tedavülden kaldırıp gelirsin diye..


intihar mektubu koleksiyonları
biriktirdim sana mahzende
bedenime sardım her bi kağıdı
sen sevmezsin loş odaları, bu nedenle
aldığın rengarenk lambaları
monte ettim sineme, feri sönen gözlere
şenlikli bir ilenç bu kazılı derime
sakın!
geldiğinde acıyıp kapatma ışığı
etim tutuşur, façam bozulur diye


zira yakışıklı ölüler hüzün tüter, 
toprak dağıtır geriye kalanları 
ve bu aforizmalar sevgilim
yaşarken geberen Hora'nın itirafları.


Hora / Şubat 2012

Hiç yorum yok: