Neden yazılır bir şiir
Neden okunur bunca yazı
Çünkü nasıl aşılabilir başkaca
İnsanın karmaşıklığı

Edip


Kafası daim dumanlı, her an hüzünlü, yaralı bir meczup, musiki tiryakisi Hora'nın mahzeni

22 Şubat 2012 Çarşamba

Eğleme

Kafamda koca bir sergi taşıyorum. mürekkepten kimi resimlerde kim olduğumu bulmaya çalışıyorum. sözcükler ziyadesiyle yavan, duymak istemiyorum. 
sosyalleşme sürecimi erken tamamladım ve dahi vedalaştım tüm insanoğluyla.
parti sonrası eşyalarıyla zâtım, süprüntülerimizle başbaşayız, eğlence b i t t i.


kalbi eğlemek zamanı şimdi. temizlikten nefret etmemin getirisi olan örümcekler sakinleştirmek için kalbimi sarıyorlar merhamet salgılı ağlarıyle ve.. lağamlardan içtikleri terilleri aklıma zerkederek..


düzinelerce samsa'ya can veriyor etim.




Hora 

Hiç yorum yok: