Neden yazılır bir şiir
Neden okunur bunca yazı
Çünkü nasıl aşılabilir başkaca
İnsanın karmaşıklığı

Edip


Kafası daim dumanlı, her an hüzünlü, yaralı bir meczup, musiki tiryakisi Hora'nın mahzeni

19 Aralık 2010 Pazar

ve agladı kedi, siyah..

susuşlarımın ardına gözyaşlarıyla mühür basıyordu, buharlaşan yaşlar göğe erişiyor, havaya karışıyor, ciğerlerime doluyor-


Hay!di..
kalbe bi' ağrı ısmarla--
hüzün çağıran ispinoz camımda ağıtlar mırıldanmakta : bir acıyı saldım ki hülyalarına!
diyeti hayatındır, bi'saadetperhiziyle ödeyeceksin,sakın bahşiş bırakmayı unutma!


isimsiz,cisimsiz bir çift el boğazımda ki göğsüm daralıyor,yok başka bir izahati!
geçen geçmiş, üstüne çook rüzgarlar esmiş 
bir siyahsiyam, karabavulun toplarlayıp başka bi hayatın evine misafir gitmiş- ağrıları azığı


Hay bu misafiri yollamayaydı Tanrı.
huzuru, sevinci, hayali çaldı.
ömür gelinciğini verem etti
soldurdu, dalından kan akıttı
bugünün sancısı dünün mirası..


Agu’1o
Hora..

2 yorum:

Zazie dedi ki...

kim olduğunu ve kullandığın dil ve söylemden yaşını ve aklının içinden geçenleri tahmin etmeye çalışıyorum.

Yeni gördüm bizde yüksek lisans'tasın.Kimsin kimsin kimsin acaba.
Yazdıklarını muhteşem buldum. Ziyadesiyle ilgileniyorum!!!!
Umarın farklı bir yerlerde birşeyler yapabiliriz.

Zazie dedi ki...

:)))
Böyle bişiir için deha derim benim, benim estetik zevkime göre. bu tasavvuf nerden? konuşuruz!!