Neden yazılır bir şiir
Neden okunur bunca yazı
Çünkü nasıl aşılabilir başkaca
İnsanın karmaşıklığı

Edip


Kafası daim dumanlı, her an hüzünlü, yaralı bir meczup, musiki tiryakisi Hora'nın mahzeni

25 Ekim 2010 Pazartesi

çamurbanyosu


Bedenimi çamura bula, çamurbanyosu adında bi' yeraltıyaşamdenemesi olsun

Böceklerle haşırneşir olayım, hadi bi deli`k-deşik olayım- acıyayım
Ölümü iliklerime kadar hissedeyim-varım, göreyim, anlayayım
Dokunayım sonra ve hissedeyim, toprakta çürümeye sevdalı duyularımla
Galya kuyusu bir kalp ve bok püsür bir ruhla.

Güzele iyiye dair ne varsa bil-mey-erek yitirmişim gibi..

Tutun beni ve sarmalayın sevgili tanrım, peygamberin kalbini yıkayan karlı suların
buharına razıyım!



paklayın beni..bogazıma kadar battım, çıkarın!


Çocukken, boğuluyorken
komsumun elimden tutarak yukarı çekmesi gibi, 
cazibenizle yaşatın beni.


Mercan / Ekim 2010

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Uzanan bir el görüyorum.
Küçük...
İnce parmaklı, kiraz dalı...
Tutsan kırılacak sanki, tutmasan ölecek.
derim ki;
"Ellerinsiz koyma kiraz dallarını"

Zazie dedi ki...

Mercan mercan senmişsin :)
Blogumu ilk bulup takip eden sensin!
Zaten böyle sessiz kalsın şimdilik. içerik zenginleştirmeye çalışıyorum ayrıca başka planlarım var. mutlaka görüşeceğiz sonra galiba. yazarlık yönün kuvvetli.
Hoşçakal şimdlik.
kendi "içime" benzettiğim birşeyler var dedim üslubunda seni takip ederken ilk görüğümde...
Sevgiyle
gülekal diycem ölüm teması çok baskın yazdıklarında. derin bir hüzün var nedir nicedir bilemedim.

Zazie dedi ki...

Bu bloguma başlangıçta koyduğum senden birşeyler idi. benim blogda görünce şaşırmışmıydın bilmiyorum.
Sevgiyle

Hora dedi ki...

Sevgili Zazie :)

Ölüm ve hüzün benim pelerinim, bazı silkineyim desem de bir bakıyorum ruhumla birleşmiş. Ayrımız gayrımız yok diyor hınzır bakışlarla bana:) napalım..gönülde olan dile düşer, bizim ömrümüzün payına da bunlar düştü.

Bloguma uzun zamandır uğramıyordum zazie, senin paylaştıklarını da şimdilerde görüyorum. Emeğine teşekkür ederim, benim sesimden bahsetmişsin. Sağolasın. İnşallah takip edeceğim seni, mesleğimize de faydası dokunsun.

muhabbetle kalasın.

mercan